Home » » Prognoza meteo pe 3 zile

Prognoza meteo pe 3 zile

Miercuri cerul va fi temporar acoperit de nori în majoritatea regiunilor. Precipitaţii vor fi puţine, numai ninsori slabe, în vestul, centrul, nordul ţării şi la munte şi doar izolat în celelalte regiuni. În banat şi în Crişana ninsorile se pot transforma trecător în lapoviţă şi chiar ploaie. În zonele joase de relief, dimineaţa va fi ceaţă.




Capitală:


Şi în capitală, deşi trecător apare şi soarele, norii vor predomina, iar trecător este posibil să ningă slab. Vântul va sufla cel mult moderat, iar la amiază nu vor fi mai mult de 2 grade in termometre, cu aproximativ 3-4 grade mai putin decat in mod obisnuit.

Joi - Capitală:

O zi plăcută în Capitală, cu destul soare şi câţiva nori de decor. Temperatura urcă, vor fi 7 grade în termometre la amiază.

În ţară:

Joi vremea continuă să se încălzească treptat în toată ţara. Cerul va fi variabil, iar în sud-estul ţării vântul va sufla mai intens şi s-ar putea să ningă slab din nou. Meteorologii anunţă maxime între 0 grade în estul Transilvaniei, la Miercurea Ciuc şi 10 la Piteşti şi Craiova

Vineri- Capitală:

În Bucureşti, cer mai mult noros şi posibil câţiva stropi de ploaie spre seară, dar maxima ajunge în jur de 9 grade, cu vreo 3 grade mai mult decat in mod obisnuit.

În ţară:

Vineri va fi şi mai cald, dar norii şi precipitaţiile se extind treptat în mai toate regiunile, în special în partea a doua a zilei. Vor predomina ploile, iar la munte se anunţă lapoviţă şi ninsoare. Vântul prinde şi el putere în estul ţării şi la munte. Maximele vor fi peste normele climatologice, între 4 grade la Miercurea Ciuc şi 13 la Craiova şi Timişoara.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET
Arata acest articol si celorlalti :

2 comentarii:

Suraj spunea...

Informații frumoase aici, aș dori să vă împărtășesc toată experiența mea încercând să obțin un împrumut pentru a-mi extinde activitatea de îmbrăcăminte aici, în Malaezia. Într-adevăr a fost greu ca afacerea mea să se reducă din cauza bolii mele de scurtă durată, atunci când m-am vindecat am avut nevoie de un fond pentru a-l înființa din nou pentru a începe, așa că l-am întâlnit pe domnul Benjamin, un ofițer consultant de împrumut la Le_Meridian Funding Service. eu de proiectul meu de afaceri și i-am spus că dețin deja One și am nevoie doar de un împrumut de 200.000,00 USD mi-a dat un formular pentru a completa și am făcut și el mi-a cerut ID-ul meu valabil în câteva zile. Au făcut transferul și mi-a fost acordat împrumutul . Vreau cu adevărat să apreciez efortul de a încerca, de asemenea, să aduc acest lucru oricui caută împrumuturi de afaceri sau alte probleme financiare pentru a contacta Serviciul de finanțare Le_Meridian Pe e-mail: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com El este disponibil și pe WhatsApp Contact: +1 -9893943740.

Unknown spunea...

Sunt atât de recunoscător Elegantloanfirm că m-a ajutat cu un împrumut de 600.000,00 USD USD, prin ajutorul ofițerului de împrumut Russ Harry, îți sunt etern recunoscător. viața mea s-a întors, finanțele mele s-au stabilit acum dețin o afacere pe care o folosesc pentru a avea grijă de nevoile familiilor mele. Sunt atât de recunoscător pentru dumneavoastră domnule Russ și Dumnezeu să vă binecuvânteze. Le puteți contacta pentru ajutor financiar prin e-mail: Elegantloanfirm@hotmail.com pentru ajutorul dvs.

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2012. Romedia Online - All Rights Reserved