Home » » Dan Negru, un tătic fericit

Dan Negru, un tătic fericit

În această dimineaţă Dan Negru a devenit tătic pentru a doua oară. Soţia sa, Codruţa, a născut un băiat de nota zece. Prezentatorul a recunoscut că a avut emoţii şi nu i-a fost uşor.

Dan Negru are de astăzi băieţel pe care îl va chema Bogdan. "Am avut emoţii chiar dacă a fost a doua oară. Pe la 10 şi jumătate a venit Bogdan pe lume şi pe la 11 fără un sfert colegii mă întrebau dacă am născut şi eu, că nu mai ajungeam la şedinţă în redacţie", a povestit Dan la emisiunea Acces Direct.

Acesta a adăugat: "Codruţa se simte bine. Dar prefer să nu vorbesc prea mult despre viaţa mea. I-am spus Darei că îi mai vine un partener de joacă".

Negru a punctat: "Mi-ar plăcea ca ai mei copii să fie medici, nu să facă televiziune".

Citeste mai mult pe LIBERTATEA.RO
Arata acest articol si celorlalti :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2012. Romedia Online - All Rights Reserved