Home » » Cristian Sanda lanseaza primul sau videoclip

Cristian Sanda lanseaza primul sau videoclip

Cristian Sanda, finalist în echipa lui Marius Moga în show-ul "Vocea României" de la Pro Tv, lansează primul său single şi videoclip. "Fii curios" este numele piesei cu care Cristan şi Marius Moga sunt gata să ia cu asalt radiourile.

"Este o piesă veselă şi optimistă care se potriveşte perfect cu felul de a fi a lui Cristian", a declarat Moga despre piesa pe care i-a făcut-o elevului său.

Cristian Sanda a spus că se regăseşte în mesajul pe care îl transmite această piesă, "pentru că mă aflu la vârsta la care îmi doresc să aflu şi să încerc să fac lucruri noi". Finalistul a precizat că a început să lucreze la melodia "Fii curios" a doua zi după încheierea concursului. "M-am bucurat foarte mult că s-a întâmplat lucrul acesta foarte repede. Chiar dacă anul ăsta sunt destul de ocupat cu pregătirea pentru examenele în faţa cărora mă aflu, chiar dacă a fost nevoie de multe deplasari Craiova - Bucureşti, mi-am dorit foarte mult să finalizăm cu succes această piesă, mai spune Cristian.

Odată cu piesa, Cristian lansează miercuri, 29 februarie, şi primul său videoclip pe site-ul protv.ro. Regizat de Iulian Moga şi produs de MediaPro Magic, clipul este povestea unui tânăr dornic să experiementeze cât mai multe lucruri, gata oricând să-şi coloreze viaţa cu experienţe cât mai interesante. "Am fost foarte bucuros când am aflat că voi filma acest videoclip. Era ceva nou pentru mine. Pot spune că mi s-a împlinit un vis. Probabil visul oricărui tânăr care-şi doreşte să păşească pe acest drum", a precizat finalistul de la "Vocea României". Cristian este aproape de nerecunoscut în noul clip. De la tânărul timid se transformă într-un tip cool, cu o atitudine total nouă.

Filmările au durat două nopţi şi două zile şi au fost folosite cinci locaţii diferite. "Am fost uimit de desfăşurarea de forţe care a avut loc în aceste zile. Nu au lipsit bineînţeles nici fazele amuzante. Nu mi-a venit să cred când am aflat că trebuie să intru într-un frigider. Am crezut că e o glumă, dar veţi vedea că nu a fost aşa. Secvenţele filmate printre birouri au fost un adevărat test de rezistenţă fizică. Am alergat ceva kilometri atunci. Tot la birouri am căzut şi de pe scaun spre amuzamentul tuturor", povesteşte Cristian.

Citeste mai mult pe GANDUL.INFO
Arata acest articol si celorlalti :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2012. Romedia Online - All Rights Reserved